For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 17 Februari 2010

::Majlis Pertunangan Mimie & Megat::

 
 Salam Sejahtera kawan2 blog ai....Wow...4 hari aku biarkan blog ni bersawangkan...?Yer la...coz cuti CNY kan...pada friend2 aku yg berbangsa Cina, aku ucapkan Selamat Tahun Baru Cina tuk korang...Last saturday, aku ngan Sue dapat invitation dari My Blogging friend Mimie a.k.a Nok...Ooo...Dia dah dapat same title cam aku yakni...jadi tunangan org Megat...Pada Mimie & Megat, selamat bertunang tau...jgn nakal2 tau...pas jd tunangan gini...dugaan beso....Hehehehe..aku advice ko kan Nok...Padahal tuk aku pun sekali gak...!!!!Suka betul aku ngan pict ko yg ni nok...
  
 Aku ngan Nok ni baru jer berkawan tau...dalam 3-4 bulan yg lalu...Mmg aku kenal dia dalam blog jugak...Ooo...blog membuatkan aku ramai kawan...tu yg best tu..Memula dr YM jer ngan dia ni...Aku pun tahu yg dia pun merancang tuk bertunang..yey...Tiada rahsia antara kami..Nok ni dia sgt sweet tau..First time aku jumpa dia masa majlis pertunangan aku ari tu...Korang nk tau, aku lak yg nebes...x caya?korang tanya la kat dia...Nok ni adalah green lover rupanya...Serba serbi ijau masa majlisnya tu..Aku pun suka ijau..GreenDay ai like..
  
Nok ngan Sister nya...Klu x silap Dira namanya..
  
 Nok & Shikin...owh...lupa nak ckp kat ko nok, 1st time jumpa Shikin ni , terus flash back kat sorang kawan lama aku...Namanya Jasmine...Rupa, gaya & suara adik ko ni sebijik cam kawan aku tu...Betulah org kata ada 7 sama rupa macam diri kita....heeeee....Shikin salah sorang darinya...
  
 Nok & beloved Mom nya...Owh..mak nok ni baik sangat orgnya..Aku, Sue & afiq alili dah nak balik dah, tapi maknya x kasi coz suh kami makan dulu...Ha...time aku mencekik x der gambo yer...Yang pasti Lauk-pauk kat umah nok tu mmg sedap2 belaka...terkenang2 sambal belacan itu...sodap!!!
  
Ha....Baru ada gambo aku ngan Nok...Wah....make-up Nok cantik...

Nok & Hantarannya yg bakal diterima oleh pihak Megat...

 

"Selamat Bertunang"


7 ulasan:

its me berkata...

nokkk alahai ko pg tunag nonok ni ker...ehh mcm yg aku kenal ko jer kan....nokkk ape pae hal aku klik dg ko dulu....kalau tak sure aku jumpa kokan nok..aku ade majlis tunang gak same day nok...salam kenal nokkk

sue berkata...

selamat Bertunang Mimie...

Mimy Hamid berkata...

thanks nok....janji datang ok ar tu..berkipas bagai ko kat bilik aku kannnnnnnn...very tha hotttttttttttt

Dee berkata...

cantiklah ijo..

FairyLilly berkata...

I LOVEEEEEE.........green and love baju kurong berbunga begitu. Tahniahnya ya pada cik yang bertunang.

Liza berkata...

cantik the shades of green, kena dgn bakal pengantin, congrats!

daela berkata...

Ms airen-
Yer Ms airen...sy dtg saner...x jumpa awk pun..x per..len kali kita berjimba yer..

Sue-
ko patut ucap kat dlm blok mimy..hehehehehhe..

Mimy-
welcome to da club...

Kak Dee-
hehehehehe..

Fairy-
l love toooo....

kak liza-
mmg cantik kak liza...tq..