For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 14 April 2009

Asam Pedas Linda Onn-Part 2 a.k.a celebrate birthday kak SID

Cupcake ni adiah yg paling sweet aku rasa tuk ari jadi kak ..Sid Yang tukang beli pun sweet jugak.. cik yan yer..aku mmg selalu lah kena g SB sbb tak berapa nak hadap sgt email berjemaah yg sentiasa full kat inbox tu pepagi..ahahaha...walaupun kena baca juga..sbb x nak kena g SB tapi..mmg aku lah mangsa2 ke SB selain kak sid n yan..Aku mmg ada pasan kat dlm email kengkami ada sebut pasal kek..tapi biasalah...ke SB jugaklah akhirnya..cupcake ni sexy kan??ada bibir, ada bikin*, ada spento*..nakal yer ko budak kecik!!!

Herm...aktiviti yg boleh dianggap biasa oleh bloger mcm kitorang..walaupun x aktif mcm kak RED kita kan..ahahaha..kak RED, jgnlah suwoh dila n yan tutup blog yer..Cupcake ni kak REd orderkan on behalf yan..kat akk Cupcakes ni..Rasanya full cream n sedap..menambahkan lemak tepu kat pipi aku ni..


Herm...birthday gurl yg dapat cupcake yg comei tu..Rakan2 GBM yg lain ada bagi adiah kat kak sid ni..Kak red bagi Baju kebaya yg di import dr jakarta yer..bestkan??kak Ayu pulak bagi kerongsan sama mcm aku..tp kak ayu bagi 1 box comel warna biru..from kak Rose pulak CD kumpulan rock..ahahaha...selamat melayan lagu rock yer pas ni..


Amboi...penat jer la dik non...jenuh berdiet..tp mkn cupcake penuh perasaan..Korang pasan x pipi yan dah x der sgt bola2 nya...a.k.a kurang sikit...syabas baitee...suka lah tu...





2 ulasan:

ayumadura berkata...

Salam..
CUpCakE??? wah wah wah cedap cedap cedap.terliur lak pagi2 buta ni..
seb baik perok memulas...takdelah lapa sgt..hehehehe
Apepun nak amik kesem[atan kat sini nak wish happy besday kat Kak Sid,even tho x kenal,kira cam kenalan gak lah di alam cyber ni kan..femes kak sid..hehehe
DIla...jgn lupa la program tuk kurangkan bebola bebola di pipi mcm yan je..
AKhir kata, majulah sukan tuk negara..

daela berkata...

AYU-
Aah...cupcake yg sedap!!!hiks...bola2 pipi yer...okies...!!!