For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 22 April 2009

Ambus???










Holaaaa...Tajuk n3 aku ari ni AMBUS...Bukan BRABUS mes tu eh..

hermm...ni ada lah x-tivity aku yang terbaru latest ni..berkarok..walaupun sedar suara mcm hampehkan...
Akk yang kata..hokeyy!!!
Disebabkan aktiviti ni makin popular dikawasan umah aku skrg ni..aku dah makin malas nak g karok tempat jejauh macam kat summit USJ.bebudak sekeliling yg dtg pun majoritinya dari area2 kwsn tmpt aku tinggal gak..Dulu,asal nak berkarok jer kena g summit..x pun kat KL tu..ape kenamanya..lupalah..
Karok jamb** ni muat 4 hingga ke 5 org ok..yg badan kurus2 pastu plus ngan sorang montel pun masih muat lagik..Kat situ korang boleh pilih lagu ape yg korang suker..yang lagi bestnya...karok kat sini ada byk lagu latest2..so makin mengelejat lahkannn...karok pun ada promot yer kengkawan..kat sini 12 lagu untuk 10 hennget jer..murah kan? budak2 sekolah pun boleh nyanyi mar..tapi up 18++ jer boleh masuk kat sini..yg kecik2 bawah umur tu..kena masuk ngan org tua..bukan boipren yer!!!!



Kejadia Ambus mengambus ni terjadi masa aku tengah nyanyi pulak tu...hangin jer kan..dah tu tengah bawak lagu SEMANGAT ZAMAN..from otai2 rock dedulu..lagu ni mmg mencabar beb klu nyanyi..Elok jer orang2 MB** tu tgk aku nyanyi yang penuh perasaan n perasan nih..Ha..aku pun pandang2 la kat luar kan..what happen kannnn sbb semua orang dok usha2 kat arah kuanter bayo tu..
Aku mcm terkujat jugak..terus x jadi nak abehkan lagu tu..sbb aku risoo..maklumlah..x bawak ic...kwang3x...kata dekat ngan umahkan...x la aku nak bawak ic..drpd ilang kat tengah jalan atau tercecer...baik tinggal jer kan???hahahaha.....nasib bek my big bro pun ada kat sebelah tengah berkarok juga..aku kuar den bg tau dia ada ambus from bla bla bla...aku ckp..my big bro said x per..so..
Kitorang pun lepas la..budak2 yg bawah umur kena tahan ok!!! & ada 2 mat indon pun kena tahan..wakakaakkaakaka...nasib bek my big bro ada..klu x....dah naik truck MB** mlm tuh..
Morale of the story...jangan asyik nak g karok jer...pastu x bawak ic..naya jer kan..???

7 ulasan:

Ibu Double Q berkata...

jom karok..org pon dah syok karok je skang ni..walaupon suare tu mmg sumbang..tp hati senang kan..

daela berkata...

rosmona-
hahahaha...meh la..kita sesama karok..pastu sakit tekak,kita MC pulak..

haya_yaya berkata...

kerokeh dlm jam*** ni bole buat dada nak pecah kalo x biase kan..?
akak penah try sekali,ntah mane bnyik sore,ntah mane bnyik lagu...ke laut sesado..

daela berkata...

kak yaya-
mungkin jugak kot kak..dila bantai jer..hahaha...perlu di perbaiki tuh kak yaya..

Amiha Ayu berkata...

jom karok jom.. bila ni dila? bila? bila? :P

lily lotus berkata...

erk! seb baik tak kena cop pendatang tanpa izin :P

daela berkata...

KAK AYU-
JOM2..KAT MANA?DILA KLU KAT KAROK JAM*** PUN JADIK JUGAK...AKK X KISAH KAN???HEHEHEHE...

KAK LILY-

TU LA PASAL...SEB BAIK...