For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Ahad, 14 Disember 2008

kasut-kasut dan kasut....

ni adalah sebahagian kasut2 aku...mcm banyak jer kan???sebenarnya...ada byk lagi yg aku x kuarkan...mcm menyemak pulak...sbb aku taruk kat bwh katil..ha...begitu ladies kan???
tp...aku hanya beli jer...pakainya....hurm....pilih2 jugak...aku mmg x kan pakai g kerja...bukan syg...tp...ha..korang cariklah sendiri pasai apa aku x mo pakai kat entry aku yg lalu...
aku peminat vinnci,crocs..timberland..yg lain2 tu...aku beli sbb aku suka bentuk nya atau...sbb dia selesa..ha...aku klu bab2 kasut gini...mmg cerewet sikit...
ni plak...kasut TIMBERLAND aku..dah mcm nak buruk jer kan??? siannya...tp...dah 7 tahun aku pakai...ha....BF aku punya kasut cenggini dah rosak dah...
ni aku pakai masa memuda dulu...
ha...adakah sekarang aku dah tua....TIDAKKKK!!!!








ha...ni kasut baru aku yang warna RED tu...comei ark???hurm..memula pakai melecet la...abis kaki akk tau...hampeh tul...tp skrg ni...dah ok...x melecet lg dah...mungkin terlupa nk GIGIT masa first2 pakai dulu...ha...tp akk x rela...nk gigit kasut la...

15 ulasan:

adie-ishmael berkata...

wah!!!boleh lawan Imelda Marcos nih!!!!

daela berkata...

hahaha....x der la...mana buleh..

Casper a.k.a wifee en.atan berkata...

tanteknya kasut2 dia....

daela berkata...

kak casper-

hahaha...bykkan???tulah...asyik beli kasut jer...hurm...kuatnya membazir!!!!!said my mom

lily lotus berkata...

crocs tu! nangesss...

daela berkata...

kak lily lotus-
hahaha...jgn la nanges yek...

kojah berkata...

plg berkenan yg dpn skali blah kanan...huhu

UnGu VioLeT berkata...

slm ziarah kak..

*ayu* berkata...

yang merah tu yg vass tuh!huhuhuhuhu..
berjangkit ek?

daela berkata...

kojah-
sukanya dia...

daela berkata...

ungu violet-
ya...thank adik sbb menziarahi blog akk...

daela berkata...

kak ayu-
haha...jangkitan merah semakin melanda kan???

adenium berkata...

banyaknya kasut...ada yang nak disedekah tak...???hahahah

daela berkata...

adenium-
hahaha...dah ada separuh dh sedekahkan dah...hiks..

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

uhhuhhu.. nak citer pasal kasut croc.. mie pun ada bli kasut croc- celeste canvas.. but aiyaakk melecet pakai... mungkin memula je kot sebab dia getah kan.. skunk dah ok dah.. hihihihi suker kasut croc... ehh minat la kasut merah croc u tuh.. nanti nak bli hugak laa.. hihi