For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 23 Disember 2008

kain2..aku nk lelong nih!!!

Salam Sejahtera semua...motif akk letak gambaq ni...sebenarnya..nk bg tau..kot2 korang2 tgh mencari kain2 baju kurung, boleh la singgah kat kedai En Rashid ni...hiks..awek yg sebelah tu...aku x hengat sapa namanya...sbb aku tau nama taukeh dia pun...bila minah tu asyik panggil Rashid jer kat En Taukeh tu..kain kat kedainya tersangat la murah tau..aku dah dtg 2 kali kat kedai dia ni..baru2 ni ai with my aunt borong baju kat kedai dia sampai RM250++ tau..my aunt bersedekah kat anak2 buah nya...ha...ai lah tu...tp,mak ai, my SIL, my cousin...nina...pun dapat jugak!!dah tentu my aunt tu mak dia kan???
rasanya kitorang borong lebih 10 helai baju..hiks..baju yg rega 80 hengget 4meter, dpt 32 hengget tau..ai mmg jarang beli baju kat gulatis,MAYA...ke biwanis ker...sbb korang pun tau reganya kan???letih la...nk pakai baju kurung ratus2...pastu bwk g koje...

kain yg model ni pegang...namanya warnanya LEMAK KETAM..hahaha...sedap betui namanya..kainnya sedap la dipakai...hiks..model tu pulak...friend aku.Sebelah sue ni kak jue...kain yg sue pegang tu...dia beli la..kalau korang pasan kain ijau kat lantai pulak...kain yang kak jue beli..she 's LOVER GREEN...aku punya color gray++black..ha...dah pun siap aku tempah...x penah pakai lg...adoiyaiii..asyik tempah bj jer kan...naik runtuh almari sliding aku tuh!!!

kedai En.Rashid ni..betul2 berhampiran dengan CAMBELL..sorry klu 'typo error' k..kedainya yg first sekali...hiks...aku lupa lak nak nengok kedainya no berapa...soe...yg pasti..korang tgk jer muka boss dia yg ala2 ciut tu...mmg sasah...kedai yg ai pegi ni...selamat membeli kain yer...kikiikikkkiiiiii...

6 ulasan:

Amiha Ayu berkata...

wah! dh jadik tokey kain lak adik akak nih ek?

daela berkata...

hahaha...tp sy mmg x reti nk berniaga...klu berniaga jugak...mesti rugi....sbb cepat kesian ngan orang...!!!!

Ibu Double Q berkata...

kak, alang2 dah dapat beli murah tu, adiahkanla kat org..murah rezeki akk pas tu..

kojah berkata...

wahhh!dpt komisen ke nie sis??huhu

daela berkata...

rosmona-
hahaha....nnt la...

daela berkata...

kojah-
hampeh kojah...akk lupa lak nk tanya pasal komisen tuh...almaklumlah...aunt yg beli..harus terlupa seketika!!!wakakaka...