For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 27 Mac 2013

Ice Cream goreng versi Cik Epal. Terbaik woiiiii....



As salam and good afternoon uolls.
hari ni aku tak nak letak gambar Rayyan dulu.
Simpan buat rindu rinduan.
Hehe.
Ok, mesti korang macam nak tanya apalah benda nya ini?
Its breads. 
Gardenia bread. Alah....uolls ni...aku terjebak ikut Cik Epal tu lah...
 Korang boleh tiru kat blog dia.
Senang sangat buat Ais cream goreng ni.



Aku malas nak snap satu persatu.
Sebab buat benda ni senang gila.
Aku dah buat banyak kali Ice Cream goreng ni.
Ini adalah cubaan menambah lemak kali yang berapa tah?
Tapi uols, kalau korang nak cuba bubuh ice cream baskin robin hoiiiii...
Paling terbaik aku rasa.
Bukan sebab mahal ke hapa.
Sebab rasanya....adoiyaiiii....
Terbaik uols.
Dan salah satu daripadanya....ice cream agak keras.
Masa nak sudu letak atas roti senang.
Tak cepat cair.
Tapi...kalau nak letak ice cream biasa pun boleh..
Tiada halangan.
Hagen daz pun boleh apa.


Disebabkan boss kat rumah tu selalu cakap pasal healthy kan.....
Aku goreng tiga ketul.
Dua aku punya...
Seketul jer untuk dia.
Lepas tu, suruh aku goreng lagi seketul untuk dia.
Padahal masa nak membeli ice cream tu...bukan main bebel bebel kan?
Dulu dulu lah,
Pernah beli kat pasar malam.
Harga seketul 2.50
Dan sekarang pun masih 2.50 aku rasa.
Sebab akak yang menjual tu pun masih orang yang sama.
Aku pun dah lama tak pernah pergi beli.
Pergi pasar malam pun boleh kira...
kahkahakah...

Apa lagi...jangan lupa untuk mencuba.

XOXO,
DAELA

2 ulasan:

applemintlady berkata...

ok..sila buat balik nanti..saya sudah kempunan..mkn ngan makcik garret pon sodap..

daela berkata...

Ok, nanti awok beli ais kerim baskin robin yer...