For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 6 Februari 2013

Selamat Bertunang Wan & Fatin

 Assalamualaikum...
Ok ok ok...aku tau...blog ni macam hampeh.
Langsung tak update citer citer yang aku peram..
Asyiklah story pasal Feb Challenge tu jer kan?
Aha...meh cerita pasal cousin aku bertunang.
Last week Wan sepupu aku sebelah mak bertunang.
Yang cantik cun melecun tu Adik ipar mak aku merangkap makcik aku.
eh, gambar salam salam pulak..
tak tengok camera kan...

 Hah, ok...ada gambar muka makcik aku.
Amacam?? Muda tak makcik aku??
Sebelah tu Fatin.
Aku pun kira baru first time jumpa masa dorang bertunang tempohari.
Comei. Ada tahi lalat. Sweet jer aku tengok.
Rumah Fatin ni kat Tanjung Karang.
Aku pun tatau kat celah mana.
Yang pasti..trafik light sebelum Masjid Tg. Karang tu simpang rumah dia.
Berapa punya banyak simpang tu...aku malas nak kira...
Ahahaha.
Gambar pun main cilok kat Fb makcik aku dengan Fatin jer.
Aku mana sempat nak jadi cameraman macam dulu dulu masa tu.


Hantaran Sebelah perempuan pink untuk lelaki.
Wan pulak hantaran warna merah untuk Fatin.
Mak aku gak otai.
Agak agak dengar orang buat hantaran warna merah.
laju jer buat hantaran nak buat tambah tambah.
Lepas tu, laju jer aku tembak mak salah warna.
Makcik aku buat merah putih.
Mak aku...suka hati dia jer..buat merah hitam.
Farah tukang gubahkan...
Kan ke otai aku cakap.
Aci redah jer...
Tu yang buat aku sayang mak sangat sangat.
Hehehe..

This week pun ada cousin aku sorang lagi nak bertunang.
Yang ni agak jauh.
Ipoh...eh eh..jauh lah sangat (tangandibahusambilangkatkening)
Aku macam tak dapat nak pergi.
Sebab nanti blog aku tak berupdate..kekekeke nnt korang BOOOOOOOO...
Abam kena kerja lah.
Tapi aku redha...ahaha
Mak ajak aku ikut dorang.
Aku tak sampai hati pulak nak tinggalkan Abam sensorang.
Tapi...entah..aku kan perangai pelik banyak.
Esok esok aku ubah pendirian..
Myb aku joint gak.


Ok. Disebabkan aku stress abam kene kerja this weekend,
Aku update gambar aku dengan Abam & Rayyan tembam mambam.
Kekekekekeke...
Rayyan mengamuk masa kat rumah fatin hari tu.
Nak tido.
Jenuhlah mak aku masuk rumah Fatin cari buai.
Eh..eh..
Suka hati jer mak ni..Fatin adik beradiknya semua dah besau besau.
Celah mana nak cari buai.
Last last aku gak berjaya jadi buai untuk Rayyan.
Aku badan spesis Awie.
Sedaplah Rayyan melentok lentok tido.
Owh..mama Rayyan masa tu masih dalam kereta.
Maklumlah...bila tak beli susu lembu,
Kena perah susu sendiri..
Bagus adik ipar ku...bagus..

Ok...aku nak buat kerja lain pulak..
Babai.....

XOXO,
Daela..

**Pengaruh Istanbul Aku datang...kekeke

Tiada ulasan: