For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 7 Februari 2013

February Challenge #07.02.2013 (Mirror Picture) Ini Semua Poyoooo...

Kan...
Ini Semua Poyooo...
Padahal masa nak menyambut cabaran...amboi..kemainnn...kan??
Eh, Assalammualaikum dan salam sejahtera uols.
Apa khabaq?
Jenuhlah aku mencari gambar yang gedik gedik nak tayang kat sini.
Namun...
Semuanya gambar agak hampa.
Aku mana suka sangat bergambar depan cermin.
Adalah 2-3 keping dalam simpanan ni ha.
Tapi...macam biasa...aku ulang tayang balik lah kan.

Namun...nak pergi gedik gedik bergambar yang latest no..no..no..
Memang agak keji kat situ bunyi nya.
Aku dah ler hitam uols.
Seganlah nak bergambar depan cermin selalu.
Aku tengok cermin pon time nak sikat rambut.
Lagipun...gambar aku selalu kalau tak penuh cermin tu..
Ha...bukanlah diri aku.
Aku kan gems uols.
Mana seswai nak bergambar sangat.

Gambar yang ada pon aku lebihkan badan Abam.
Kalau nak lebihkan gamba aku..kang korang muntah pulak nengoknyer..

Oklah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ulang tayang gambar lama :)

XOXO,
Daela.

2 ulasan:

Uncle Lee berkata...

Hello Daela, what is the meaning of "poyoooo"? Ha ha, saya ta'pernah tengok this word?
Is it an expression?
Nice pic. Love his jangut, ha ha.
Have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

daela berkata...

Thank u uncle lee...Poyo its normal word actually. like bergurau mcm gitu..