For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 6 Februari 2013

February Challenge #06.02.2013 ( Fireplace)

Tut..tut...
Bagi laluan...bagi laluan..
Ok, Fireplace yer yang dia cabaran ni mintak.
Boleh..boleh kasi gambar.
Tapi bukan milik aku ler..
Milik Google.
Rumah aku dah ler tahap setinggan.
Kalau pasang Fireplace ni...
Apa yang akan terjadi selepas itu?
Dah tentu tentu...rumah akan terbakar...

LAGIPUN..eh tercaps lock plak..
Rumah aku kecik jer.
Celah mana nak taruk uols.
Dah la kadang kadang rumah aku tu tahap dewa panasnya.
Kena sejuk...melampau pulak sejuk jer..
So, tak pernah mimpi pun nak ada rumah yang ber Fireplace macam gambar diatas.

Bukan apa uols,
Abam dah la perokok tegar.
Kalau sekarang ni nak merokok,
dia bangun pergi duduk kat beranda.
Ini, bila da ada minatang nih..
Confirm abam & fireplace dah tak boleh dipisahkan.
Jeles lah aku nanti..
Apa daaaa....


Hahaha....bana!!!!

Tiada ulasan: