For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 2 Februari 2013

February Photo Challenge #02.02.2013 ( Shoes)

Yuhuuuu...As salam..
Coti coti ni ada ke orang rajin nak tengok blog uolls?
Semalam lupa lak nak post apa Challenge yang aku nak buat tu..
Kalau berjaya...best gak.
Kalau tak...Booooooo....
Kakakakakaka...
Shoes?
Aku ada banyak shoes. Terlalu banyak.
Tapi semua stock pasar malam jer.
Mana mampu beli ratus ratus kan..?
Selalu yang belikan pon Abam tersayam hai nyerpun.
Dia jer yang nak belikan untuk aku..
Aku nak beli????

Oho...Aku kan kedekut.
Haji bahkil uolls aku ni.
Nak beli pun berkiraaaaaaa.....
Ahaha....ada banyak sebab nya...
Itu cerita nantilah..
Kalau cerita awal tak seprais....!!!!

Happy Saturday yaw!!

** Jom Abam kita siap siap nak pergi Tanjung Karang.
Nak pergi meminang anak dara orang...

Tiada ulasan: