For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 5 Mac 2011

Saya Suka Sebab FREE

 Adeh,kalau malam malam buta ni seram pulak aku tengok burung hantu ni.
Mak aku panggil burung ni tetaguk.
Macam pelik jer kan bunyi nya?
Memang, orang banjar jer panggil gini kat burung hantu ni.
Ingat dulu dulu, masa aku kecik,
bila balik kampung arwah atuk Ramli, mesti best..sebab boleh tengok sarang burung hantu ni.
Hui...burung ni ganas, dia lah yang makan tikus yang sering merosakkan tanaman padi arwah atuk aku dulu.
Sekarang ni tak tahu lah.Ada ke dorang guna lagi ea?
Ok..Ok, tutup cerita pasal itu.
Aku dapat rantai comel owl ni dari makwe adik aku.
Masa mula mula nampak dia pakai, aku da jatuh cinta.
Nak mintak segan.Jadinya, suruh dia belikan.
Lama jugak baru dia call bagitahu yang stock burung hantu ni dah sampai.
Dia hint hint suruh datang kedai dia.
Kengkonon baju yang aku suka tu dah ada.
Bila sampai jer, dia terus bagi aku ratai comei tu.
Soka lah akak dapat barang yang akak soka kan?
Bila nak bayar, dia cakap tak payah bayar.Biar dia belikan untuk bakal akak iparnya.
hahaha.Syok.Dapat barang free.
Kalau tak, sure sekeping duit note 50 dengan 90sen sekali.Hah.Mahal kan?
Tqvm Kak cik..
Tapi, aku kalau aku suka..aku akan cuba dapat kan...walaupun lambat..
haizzz....
Hari tu, gila babas aku meragam nak makan pizza hut.
Hari hari aku buat muka comel ala ala Enot kat Sayam.
Tetap Sayam tak nak makan Pizza.
Tak bestlah kalau aku jer makan sorang sorang kan.
Ajak saba & sue ari tu..last last ke Uptowns Damanasara kitorang mencekik.
Nan ado jadi makan pizza..:(
Al-kisah dia tak mau makan pizza, kalau tak silap bertahun yang lalu kot.
Kitorang makan kat Midvalley makan pizza.
Lepas tu seminggu dia CB.
Huii, sampai sekarang dia tak mahu makan pizza lagi.
Buat la muka comel ke, muka sedih ke...sure tak kan dia layan.
Kebetulan balik rumah mak, adik adik aku hantu pizza.
Ha...memang luck aku lah.Dapat makan pizza free.
Heeee...Sedap pulak tu.
Adik aku beli Pizza yang baru kot.
sebab, memang lama betul aku tak makan pizza hut punya pizza.
Kalau Domino tu, memang selalu.
Kat office aku tu tiap tiap bulan ada jer yang open Pantry makan Domino.
Hahaha..Open pantry la...coz kitorang order, then makan kat Pantry ramai ramai.
walaupun staff da tak ramai.:( 

1 ulasan:

FairyLilly berkata...

salam, lama i tak singgah sini.
cantiklah rantai tuh, unik pun ya jugak