For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 26 Mac 2011

Akuditinggalkansementara!!!


As Salam & Afternoon yall...
Tajuk aku hari ni macam sedih jer kan..
Aku berliputan dirumah emak aku.
Dah 2 hari tak jumpa Sayam.
Sedih windu...hahahaha.
Ayat tak sedih pun kan?Tapi dalam hati...hurmmm(tarik nafas dalam dalam)
Jadi, tak salahkan jika aku hapdet gambar kitorang bersama ni..

Mana pergi Sayam?
Oooo...Dia keluar negeri untuk beberapa hari atas urusan menoreh getah.
Maklumlah, semenjak harga getah turun naik ni, Sayam pulak tak tentu hala kerja nya.
Aku mula mula emo jugak dengan jadual waktu menoreh ni..
Tapi rehda kot..:)

Ok, meh aku nak merepek sikit ni.
Korang penah kena tempik tak tentu hala tak?
bukan apa...kadang kadang, sebab nak jaga bontot sendiri,
orang lain yang jadi mangsa.
Kan kan?
Ye la..ko yang nak makan sedap sedap..ko laa pergi order sendiri.
Ni dah la ko kirim kat orang, lepas tu salah amik order, ko nak tempik tempik pulak?
Apakejadah nya tu kan?
Eh, apa aku merepek nih?
Kalau ikutkan, nak jer aku tempek cerita
bohong tu kat sini.
Kang ramai pulak yang merempan.Huh.B^$@#^*(&*(*(...
Aku ni jenis bukan berdendam..tapi aku akan amik hati lepas tu simpan.
Lepas tu lama lama aku ok kot.

Aku tak suka marah marah melainkan aku tengah marah.
Paling kuat aku tahan marah..aku menagis..tapi..buat apa aku nak menangis?
pasal ni kan?
Silap besar lah kot...
eh, ok lah...aku nak keluar sekejap ni...da...!!!!

Tiada ulasan: