For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 12 Mei 2010

::Saya Mahu Minta Alamat Rumah Rakan2 belog saya::

Salam,


Wahh....sedar x sedar...sudah tinggal 1 bulan & beberapa minggu lagi untuk majlis persandingan saya..Hahahaha...cam hampehh jer ayat kan..?Saya cam segan silu jer ni..Tapi, saya nak minta jasa baik kawan2, reader2 belog saya ni menghantarkan alamat rumah mereka kepada saya...Kerana saya mahu menjemput semua yang ingin pergi kemajlis saya nanti..

Saya berjanji tidak akan mempublish nama sebenar & alamat kawan-kawan & reader semua...Untuk pengetahuan semua, kad saya sudah pun siap..(blushing pipi saya waktu  ni..) cuma saya belum edarkan jer lagi..Sila tinggalkan nama penuh, alamat & blog link..sbb saya insan biasa yang akan terlupa.& banyak perkara yang kena diingatkan, harap2.bila tgk link..saya ingat...

Ok..lega nya saya lepas bagi tahu...(",)

(Ada ker yang nak datang majlis saya nanti..?)

Terima Kasih yer kawan2..

11 ulasan:

kak ina mail berkata...

Daela , apa nak susah, jemput pakai blog je senang, jimat sikit kad kahwin.ko tulis alamat ko kat mana semua.Akak wish dulu.Selamat pengantin baru ye.semoga kekal ke hujung nyawa.

daela berkata...

betul jugak tu kak ina..tapi, kang ada lak yg menggagau cari umah saya..maklumlah..umah biasa2 ja...mesti org susah kalau x der GPS..hahahaha....kak ina taruk jer tau..saya tengah rajin nk mengepost nih..hahahahahha

Mimy Hamid berkata...

aku nak datang...hehe nok nnt mak bg kat ym yer....harus nikah pun aku jengukk

Sidratul Muntaha berkata...

nak kuberi,tpi daku pun malu jugak.
laipun daku masih berpantang lagi.
entah semapt pergi ker tidak.

sue berkata...

nak jugak alamat aku ker?????ahahha..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

saya sudah bagi alamat saya di YM awak kan...

hehehhehe

Lyn Yusoff berkata...

Daela,
tingin gak nak dtg majlis u ni..
tapi malu lah pulak nak bagi.. hehehe

daela berkata...

Cik Lynn ...jangan la segan...x per...kita boleh kenal2 pas ni..jgn segan2 ea..

Queen berkata...

congratz daela...ala..mek macam segan plak nak pegi..pe kata ko buat RSVP dalam fesbuk..hihihihi

daela berkata...

queen-tu buat gak...,aper ni semua pun cam segan jer...aku pun dah dh naik segan...hahahhaha...

Liza berkata...

nak jemputan gak, camne nak bagi alamat nie