For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 20 Jun 2013

Lama menyepi....dan muncul dengan Gambar Perkahwinan...

 Assalammualaikum.... Salam Sejahtera uolls..
Lama nya tak menulis kat blog kan.
Rasa dah tak reti nak merapu tang mana dah ni.
Gambar terlampau melambak.
Melimpah ruah sampai henpon x boleh nak terima next snap pict.
Dasar pakai henpon murah kan...
Sob sob sob...

Menyepi tanpa berita kan?
Aku terlampau busy dengan macam macam hal.
Terpaksa tangguhkan semua napsu serakah menulis kat blog uolls.
Nanti senang senang aku ceritalah kenapa aku sepi tanpa sebarang berita yang lepas.
Kalau korang kat tempat aku pun mungkin sama.
Atau lebih teruk dari aku..
Atau masih lagi trauma..
Kahkahkah..
Propa sangat.

Gambar wedding ni adalah permulaan bulan Jun yang lepas.
Sepupu aku yang  dah selamat mendirikan rumah tangga.


Cantikkan gambar orang kahwin..
Ok, wedding di buat di dua dua belah pihak.


Baju hak warna Royal Blue ni dorang pakai masa Resepsi rumah Farah.
Aku tak berkesempatan untuk menghadiri majlis sebelah rumah Farah.
Punyalah double up busy kan...
Hanya adik adik aku & mak yang menghadirkan diri ke sebelah Ipoh.
Lagipun dorang banyak cuti..
Aku ngan Abam cuti tinggal sekentut je.
Mana nak amik time raya nanti..EL yang secara mengejut ka nanti kan..
So, memang tak dapat nak hadirkan diri kat rumah pengantin perempuan.
Aku dengar sambutan class VVIP disambut oleh keluarga pengantin perempuan..
Tumpang happy bila mendengarnya..

Good good!!

Ni pulak time kat Pahang.
Sebelah rumah pengantin lelaki.
Gambar rasanya macam banyak gila.
Sekali check kat henpon, eh...tak ada.
Baru teringat...
Aku bukan main lagi ambil gambar guna henpon orang lain..
Bana kan?
Padanlah rasa macam syok jer..
Perasan pun yer jugak.

Time kenduri kat Pahang ni aku dan famili kengkonon ambil cuti extra.
Lepas selesai kenduri kat Pahang terus gerak pergi Terengganu.
Weeee....bestnya...dah lama tak pergi Terengganu uolls.
Last pergi 2006.
Lamakan.....

Ok, yang itu...nanti nanti kita update yaa..

daaaaa...

XOXO,

Daela.

Tiada ulasan: