For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 21 Januari 2013

Pipi Pau Yik Mun versi Rayyan Zariff


 Assalammualaikum.... Hello...
Woah....Comel tak Rayyan Zariff i uolls?
Labuh tak pipi dia..?
Rayyan dah berumur 2 bulan beberapa hari lagi.
Berat Rayyan pun sekarang ni sudah 6kg.
Owh....sungguh letih kalau mendokong dia.
Badan Rayyan kurus.
Pipi labuh & agak tinggi rayyan ini esok lusa..

Hobi Rayyan menangis.
Hari hari dia menangis.
Kalau dia senyap tu...semua orang akan pelik.
Kesian Mummy Rayyan.
Dah la mummy Rayyan kurus.
Ingatkan lepas bersalin Mummy Rayyan nak tambahkan berat badan.
Sekali..semakin kurus...
Aku gak...bertambah tembun.


Mak aku cakap mood Rayyan berubah ubah.
Tapi yang pasti, kalau pagi lepas bangun dari tidur..
Rayyan orang yang paling happy.
Tapi arround 10 gitu...Rayyan dah mula meragam.
Kesian mummy dengan nenek.
Rayyan buli kaw kaw..
Ingatkan lepas botakkan rambut Rayyan,
Rayyan tak kuat melalak..
Sekali...tak jugak.
Semakin kuat dia menangis.
Adoiyai...
Aku kadang kadang singgah kat rumah mak aku..
Baru nak suap nasi...dah Rayyan menangis.
Aku mana boleh dengar Rayyan menangis.
Terus nak dukong bagi dia diam.


Ni bukan aku yang buli.
Ni Mummy Rayyan yang buli sendiri.
Mana mungkin jejari aku runcing-runcing begitu.
Jari aku tembunlah...
Ohya...jejari Rayyan pun mengikut mummy nya.
Runcing runcing....


Gambar setelah 2 minggu dibotakkan.
Sangat geram dengan budak ini.
Sangat susah untuk senyum.
Memang pattern ginilah budak kecik ni...
Puas aku mengagah bagi ketawa.
Adalah senyum sikit...
Pastu.....emaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...............

Now, Fara dah lepas berpantang...dan esok akan memulakan tugas semula.
Sedih mak aku.
Mak akan menjaga Rayyan mulai esok 9am-530pm.
Aku tahu mak sedih...aku tahu mak menyimpan perasaan...
huaaaaa.......

**banyak sebab kenapa perlu menyimpan perasaan sebenarnya..

Tiada ulasan: