For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 7 Disember 2012

Selamat datang...Rayyan Zariff

 Haiii...Assalammualaikum korang..
Rindunya nak menulis uolls.
Hati hari hari memberontak nak menulis.
Tapi keadaan yang memaksa supaya aku berhenti menulis seketika..
Wah...diam tak diam dah nak masuk tahun baru bulan hadapan.
Pantas sangat waktu berlalu sekarang ni...
Ha....mesti ingat ini anak aku kan?
Yer...memang...anak aku.kekeke...
Apsal aku ketawa pulak kan?
Anak adik aku...dah kira anak aku lah kan?
Masa ni baby baru berusia kurang 24 jam gitu..
Wah...donia sekarang terlalu canggih.
Aku terkulat kulat dapat wassap dari adik aku.
Dia sent gambar baby baru lepas lahir.
Amboi...aku teruja gila...
Yeye....Dapat anak buah lelaki lagi..
 Masa ni saja snap gambar.
Sebab masa ni baby masih lagi belum di bawa pulang kerumah.
Ini Alili yang kecoh suruh letak kat ruang tamu.
Kengkonon nak menyambut baby kejap lagi katanya.
Padahal baby belum boleh dibawa pulang.
Sebab belum kencing.
Akhirnya...baby balik rumah lepas mahgrib.
SIL aku pun berpantang kat rumah mak.
Sebab mak SIL aku kerja.
Agak sukar untuk SIL sebab ini pengalaman baru katanya..
Nasib mak aku dah tak kerja..so...mak akan jaga baby ngan maknya...:)

 Ohya...nama baby banyak kali bertukar.
Kejap panggil Danish.
Kejap lagi choose Mika.
Last last adik aku cakap dorang pilih Mohammad Rayyan Zariff.
So we called Rayyan je.
Alili korang tau jer lah budak tu kan..
"Lion lion "dia panggil si Rayyan tu.

 See.....dah macam budak besar tau si Rayyan sekarang ni.
Sudah dipacak pacakkan rambutnya.
Baby Rayyan lahir dengan berat 3.4kg.
Setelah 14hari ni berat badannya sudah bertambah.
Ohya...sangat kuat menangis la..
Nampak macam baik jer kan?
Baikkkkk sangat....tapi kuat nangis...
Oho..tomei tak muka saya??
ok bai!!

1 ulasan:

Yati Omar berkata...

Syomelll-nyer baby
esp pic dia menguap tu ..
ohh ohh ;-)

Yati
@mama-iloveu.blogspot.com