For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 19 Disember 2012

Abang Long " Kawasan" punya cerita..


Assalammualaikum...

Abang Long "kawasan" dengan sepupu keciknya....
So suwiiit...bila tengok Abang Long nak jaga baby Rayyan.
Abang Long tak keruan rasa bila Rayyan menagis.
Abang Long kejap kejap balik rumah tengok Adik sepupu.
Sebab " Mak tok" Adik sepupu nak curi curi pinjam Rayyan.
Walaupon olok olok...
Tapi Abang Long tetap risau...

Abang Long sungguh berani nak memangku Adik sepupu.
Masa ni umo Rayyan baru 5-6 hari macam gitu.
Mak ngah korang pon masih takut takut nak pegang Baby kecik dulu dulu..
Sekarang nilah baru ada keberanian.
Keji Mak ngah korang ni...kekeke.

Sekarang ni Rayyan dah nak masuk sebulan 23/12/2012 akan datang.
Abang Long pulak tahun depan dah nak masuk sekolah darjah satu.
Macam mana lah agak nya nanti.
Ok lah...itu jer nak cerita.
ok bai.

1 ulasan:

Uncle Lee berkata...

Hi Daela, you have a beautiful name. And thats a cute girl and baby too.
You have fun, and keep a song in your heart.
Lee.