For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 2 Januari 2012

Wish tahun baru yang sudah terlewat sehari...namun nak wish jugak..

Assalammualaikum...

Selamat malam Isnin youall..
Aiseh...masih tak lewat lagi nk wish..
Selamat tahun baru...dan selamat semua nak layan azam tahun baru kan..
Macam biasa..target nak slim macam Agnes Monica tidak kesampaian.
Sad kan...?
Tahun ni mari mencuba lagi..
Tahun ni adalah tahun yang nak buat aku berhijrah..
Insyaallah..dah tentu dari yang buruk ke arah kebaikan..
Yang buruk datang dari aku..
Yang baik datang dari Allah..

Soalan yang sering aku terima adalah..
Bila nak mengandung..?
Pada sesiapa yang berkahwin..tapi tak mahu mengandung tu masalah.
Aku nak mengandung..tapi belum ada rezeki.
Mabuk sudah..demam sudah..muntah sudah..tapi belum menjadi..
Sedih?siapa yang tak sedih..?

Lewat malam tahun baru aku wish kat abam..
"Selamat tahun baru abam..."
"Selamat tahun baru isteriku...semoga tahun ini kita bertiga.."
Sob sob..sob..drama air mata..and again..
Semua yang datang dari Allah..
Jika Allah nak kurniakan..cepat, lambat, itu urusannya.
Jadi..aku sebagai hamba Nya..akan redha.

**semoga tahun ini..tahun yang penuh kegembiraan..

***aiseh..hujan lebat sangat sekarang ni..mak baru lepas basuh kubik petang tadi..
Sob sob sob..sambil tangan gosok gosok mata..

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

semoga tahun 2012 rezeki ko dan abam bertiga...aku doakan amin...jangan sedih2 ek..