For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 13 Julai 2010

Tiada Malam Berinai

 
 Halloo....heeee...mood menghapdet blog sudah mari petang ni....Aku ngah rajin rajin menghapdet blog kan..Ok ok, macam biasalah..Bila diri korang bakal menjadi Raja Sehari...Inai tu x dapat nak dipisahkan..makna kata..inai & majlis perkahwinan memang x dapat dipisahkan gitu...Ada gak orang orang bertanya..Majlis berinai besar tak buat ke?Owwwhh...Jawapan aku tidak...Aku x buat majlis berinai yang macam selalu orang buat...Sbb, aku malas nak bersanding berkali kali... Aku mula berinai pada malam jumaat coz on friday, aku ada byk hal yang harus disettlekan...Memang timing yg aku rancangkan semua menjadi..Inai Aku ni dipakaikan oleh jiran aku iaitu Cik Ika...wahhh...Nok...bersengkang mata dia tolong aku pakai inai Thank You Very Much Ika...Kang ko kawen, akk pulak pakaikan..Serbuk inai sponsor by friend mak aku..Inai daun yang aku harapkan tiada...adehhh...but aku x rasa kecewa pun...coz inai ni pun cukup merah untuk aku & Amy..Kenapa x der inai lukis lukis tu?Owwwwhhh...aku tidak berminat nak pakai inai macam tu...tah kenapa tah...haizzzzz...kalau minat boleh jer g KL...bayar jer..haaa....bercorak la tangan ko...tapi tu bukan aku...heeeeeee...

 
Heee..Yang berinai 3 jari nilah jari Amy..See..Dia sangat TIDAK lasak time berinai...btw, inai ni Jugak Ika yang pakaikan..Segan silu budak budak tu..Maklumlah...Amy jarang jarang datang kerumah saya..Ada kisah sebalik pemakaian inai kat jari aku tau tak...Aku ni konon kononya malas nak makan or minum banyak kan..coz faham faham sudah la...kang nak memerut la...itu la..ini la...lepas pakai inai..kan?Tapi...mmg kena bukak gak inai u all...x tahan nak memerut...sampai berdiri semua bulu roma ai ok...hahahahha...dan dan tu gak aku bukak semua inai inai tu...Sasah mak aku menjerit tengok aku yang baru keluar dr toilet dah x der inai...Hahahahaha...Aku tgk jari jari aku sudah merah..namun, mak aku paksa pakai lagi sekali...Moral of the story, kalau nak memerut...buang jer inai yang tengah korang pakai tu...kan..?Ada jer orang sudi pakaikan lepas tu lagi ..kata RAJA kan..?

5 ulasan:

mrs.ecam berkata...

hahahah kne mrh...tp pki la lg inai tu bg merah mnyala lg...hekhek

FairyLilly berkata...

La...mana gambar lain ni. Tak sabar tau nak tengok...pengantin baru ni. Tapi lawak gak cite inai n memerut tuh hahha

azimask berkata...

:D tahniah... :D

Liza berkata...

k liza suka gak berinai, walaupun bukan pengantin kan

Mimy Hamid berkata...

aku pun takde malam berinai nok...tak kose la malas nak penat2 sanding...hehe takpenting pun kan bukan amalan wajib...nok tang inai tu aku leh bayang...cuba la ko duk diam...akua da situ aku cubit koo