For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 11 Februari 2009

Ong Bak 2

Last nite ai ngan bf g layan citer Ong Bak2..Org lain dah lama g layan film ni..adohhaiii...ai baru terhegeh2 g tgk..aku sebenarnya bukan hebat tuk jadi pengkritik filem2 seantero donia ni...pada aku asal citer tu best, kelakar, sedey yg menusuk kalbu..itu barulah aku anggap citer tu berjaya buat hati aku syiok layan film tuh..
Citer ni mengisahkan si Tien ni nak balas dendam pada org yang telah membunuh mak & pak nya ketika si Tien ni melangkah kealam remaja..ni ada motif balas dendam la..
citer ni mmg ada unsur2 keganasan yg terancang..wo...aku hampir muntah tgk suku sakat org asli thailand dok makan bijik mato buaya..real jer dorang tu makan..cam sedap jer..angin jer bf aku bila tgk aku tutup mulut nak muntah...dah nak muntahkan...mana buleh control...mencinya..
Citer ni macam ada sambungan jer aku rasa...tapi tatau la...itu aku jer yg rasa..sbb mcm tergantung jer citernya..aku pun berharap ada sambungan tuk ONG BAK 3 next time..

2 ulasan:

adie-ishmael berkata...

selepas baca N3 ni abang pegi tgk Ongbak 2 kat panggung wayang...memang best sangat...rasa masa terlalu cepat berlalu...

daela berkata...

HIKS...mmg pun dila pun rasa cenggitu gak..