For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 4 Januari 2012

Ex-bf eh bukan..best friendlah dah nak menikah..tahniah..



Assalammualaikum...weeee....sorry guys...blog aku agak sunyi lately ni..
Thanks..sebab masih ada yang sudi membacanya..
Ok uoll..semalam kan..aku dapat panggilan yang mendebarkan..Ayat poyo leteww..
Phewwww....berpeluh aku bila ternampak miscalled dari kawan lama..
Kah kah kah...Dengan kawan lama pun nak berpeluh kan?
Iyalah...lama kot kawan lama aku tu tak call.
Last call masa malam lepas aku menikah.
Kann...?Adakah dia frust..or merajuk sebab aku menikah?
Hahah..tak der maknanya. 
Dia last call sebab nak bagi hadiah kahwin.
Lepas jumpa dia malam tu...dia terus hilang membawa diri..puii...

Cerita ni semua yang lepas lepas.
Abam pun dah tahu...Nasib baik abam tak marah.
Itu kat mulut dia jer..kat hati dia aku tak tahu..
Namun..Abam lebih bersikap terbuka kan...
Itu yang aku nampak..hahaha
Aku ngan kawan lama aku ni just best friend.
Tak pernah rasa apa apa pun. Kalau rasa lebih lebih tu mungkin dia kan..perasan lebih leteww..kah kahkah
Sebab masa tu aku ngah mabuk kepayang kat Abam.kahkahkah
Kawan aku ni satu tempat kerja dengan aku.
Dia banyak tolong selesaikan masalah kat tempat kerja aku dulu.
Maklumlah...dia maintenance kat kilang aku dulu.
Dia yang paling top bila repair mesin.terbaikk woo..
Disebab kan aku baik dengan dia...owhhh...senang nak panggil repair repair mesin yang selalu 
breakdown kat line.
Yang aku peliks bin ajaib tu...Bila line leader aku panggil dia...dia tak mahu masuk line kan..
Cer aku yang call...laju jer dia datang..Pelik disitu bukan?

Tup tup semalam dia call nak jumpa.
Ahaha..aku dah dapat agak dia nak jumpa sebab bagi kad jemputan kahwin.
Mana aku tau..?ehemm...aku pasang spy..ehh..tak tak..
Kawan aku tu..serumah dengan kawan Abam. Kecik jer dunia kan?
Macam mana aku boleh tau?
Dah tentu abam yang cerita..
Kawan abam tu pelik..macam mana kad jemputan kitorang kahwin dah sampai kat rumah dorang dulu..
Dah tentu..aku pos dulu kat kawan lama aku tu dulu kan..
ha...gitulah ceritanya.
Semalam, kawan lama aku bawa tunang dia sekali.
Owh..comeii orangnya.
Pernah jumpa masa dia hantar hadiah kahwin.
Laju jer korang ingat aku jumpa dia berdua duaan taw..
Dan sebelum jumpa dia...mintak izin dari abam dulu..
Sebab aku pun tak tahu dia datang dengan tunang dia sekali..
Jumpa pun kat bawah rumah mak...hahaha..
bukan cover line..bukan..bukan...
Sebab dia nak jumpa orang lain juga.
Hahaha...sorry sebab letak gambar ni lagi.
Ini lah kekasih yang buatkan satu ketika dulu aku mabuk kepayang..kahkahkah.
Tak kelakar pun ok.SEKARANG PUN...hahaha

**Selamat pengantin baru yer kawan lama..semoga berbahagia hingga keakhir hayat..:)

Tiada ulasan: