For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 6 April 2012

::Alili Awan Nano::

 Hai...Assalammualaikum...
Hai korang, lama kan tak taruk gambar Alili kat sini.
Amacam? Handsome tak penampilan terbaru Alili ?
Phewwww....aku semalam asyik ketawa jer ngan budak Alili ni.
Tak boleh tahan aku dengan kerenah dia.
Ok, memang benar ini rambut palsu.
Rambut palsu ni milik Abam.
Abam kan beli masa dia dinner tahun lepas.
Lepas pakai, terus humban dalam almari.
Kebetulan minggu lepas kemas kemas rumah, hahaha..
Sambil tu kemas kemas baju dalam lemari,
terjumpa rambut afro Abam ni ha..
So, aku keluarkan letak atas meja.

Semalam Alili & Mak nak datang rumah.Aku pick up lepas balik kerja.
Alili asyik tanya unlce dia jer lah sepanjang nak sampai rumah aku semalam.
Aku tahu Alili rindu Abam.
Sampai jer rumah, terus masuk bilik aku tengok Abam tengah baring melayan game bola.
Amboi..rindu sangat lettew...sampai tak ingat nak salam opah yang ada jugak kat rumah sekarang ni.
MIL ada kat  rumah, tu sebab mak datang rumah.
Kalau tak...aku yang pindah rumah mak..ahaha..
Alili siap baring bawah ketiak uncle nya.
Aku memang tak layan apa yang dorang sembangkan.
Sebab aku busy nak buat bagai bagai sebab tetamu datang...:)
Peace dowh. Hah ambik kau...suka suka Alili cakap dowh kat aku..
Grrrr...ngan budak budak zaman la ni.

Alili: Wow...ada rambut Awan Nano laaa.....(sila rujuk hafiz Awan nano)

Me: Aik...selama ni tak pernah nampak ke....?

Alili: Mana pernah Alili nampak...Anyah simpan kan kan?

Me: Alili yang lama tak datang rumah anyah...

Alili:Alili nak pinjam sekejap...nak pakai boleh tak?

Me: Boleh, tapi dalam bilik ni jer....(sambil ketawa aku pakaikan....)

Alili: ish...ish...tak nak lah pakai..anyah ni asyik gelak jer..

Me:huduh nya...alili pakai rambut gini...(sambil gelak lagi..)

Alili cepat cepat cabut rambut Afro tu dan campak atas katil...
But cepat cepat aku pujuk...cakap nak snap pict ..
Lepas tu laju jer dia cakap suruh (aunlod) download kat pasebuk(Facebook)

Alili: Cepat la nyah....aunlod dalam pesebuk...

Me: ok..ok...nanti anyah aunlod yer...(baru teringat nak aunlod...)

OK, itu jer nak cerita hari ni...babai...

**Kesedihan yang selama ini bertukar gembira...Al-Hamdulillah..:)

1 ulasan:

sue berkata...

Alili bg cik sue pinjam lambut awan nano blh????? ahahhaha