For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 2 Februari 2012

Roti Canai Special Telur separuh masak...Di Sungai Jalan Bunus..

 Haiii...Assalammualaikum...
Mood malas memang menguasai diri.
Sorry...banyak banyak. kahkahkah
Hui...sebulan lagi ni.
Aku ni asyik counting je.
Iya...Asyik counting sebab bakal terima ahli keluarga yang baru tak lama lagi.
Lepas tu, kitorang se-family busy sesangat lately ni.
Aku..memanglah busy yang tah hapa hapa..
Ohya, gambar family Abang aku. Kalau nak tahu tulah Abah Alili.
Happy jer sebab Mak aku baru lepas belanja dorang baju sorang sepasang.
Aku...lagi lah..Anak manja mak...sure aku dapat lebih.
Owhh..menantu lelaki sorang mak aku pun dapat juga.
Fair..semua pun dapat sebenarnya..
Ha...korang tengoklah Alili punya perangai tu.
Macam budak tak berapa nak "segar"
Dulu kan, masa muda mudi selalu lepak kat Manson kat tepi sungai Jalan Bunus tu.
Tapi, memang tak pernah order Roti cana Special terbaik dari ladang ni.
1st time aku makan.
Tu pun share dengan Abam & SIL.
Sebab lepas tu nak makan Nasi itik masak rendang pulak.
Kahkahkah...memang asyik makan jer lah...
Menembum tot...
 See...semua pun try makan Share share.
Alili jer yang makan sepinggan.
Ha...sebab Alili memang suka makan roti canai.

Ok, lain kali aku update ea....

**Busy melampaui batas.Puii......:)

Tiada ulasan: