For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 10 Februari 2012

Orang dah nak kasik...harus lah suka....benda free kannnn????

 Hip hip...horeyyyy...hip hip..horeyyyy...
Assalammualaikum..Apalah aku nikan.
Dah la lama senyap sunyi..sesekali menulis dalam blog pun sengal.
Tah hapa hapa tah..
Owh..Korang tau kan , aku ni orang biasa biasa jer.
Mana penah update beli jam jenama mahal mahal.
Paling mahal penah letak pun jenama guess.Itupun kat Petaling Street...kahkahkah
Itu paling murah aku pilih..puiiii!!mesti korang marah kan..
Aku kan...memang suka suki sangat dengan Jenama jam Swatch ni.
Aku pernah beli 6 jenis caca merba warna jam ni.
Gila kan? Setahun 2 utas aku beli.
kahkahkah.
Sebab aku kalau pakai jam jenis sakai bak kata Abam.
Mana taknya...aku kan jenis tak suka buka jam.
Sampai berbekaslah tangan aku. tapi...itu DuluuuuuUUUUUUUUU...
Yang biru biru ni jam baru aku...kuang kuang kuang.
Company toreh getah yang kasi kat Abam.
Sempena 100 tahun company di tubuhkan.
Syok kan...?
Abam memang tak pakai jam plastik macam ni..
Ada ke dia kutuk jam ni...
Ada aku kesah?hahaha, sebab aku bukan jam kan...
Dia kata tak macho kalau lelaki pakai jam macam gini.
Dia lebih selesa pakai jam steel.
Memula yang merah tu dah simpan dalam kotak.
Kengkonon boleh tukar tukar.
La ni....pakai balik.Sebab jam biru tertinggal kat rumah mak aku.
Harap harap tak der la anak anak yang mak aku jaga dok berkenan nak pinjam.
kahkahkah.

Oklah, itu jer cerita dihari Jumaat pagi ni..
Mood nak berblog tengah membara sehangat api....puiitt...

**Kadang- kadang, kita memerlukan ruang untuk membetulkan segala galanya...tak gitu???

Tiada ulasan: