For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 16 Oktober 2008

Suryati Bt Mohd Nor..


ewah2...sejak jadi model nih...makin santek pulak...ekceli...ni friend ai masa keja kat LS dulu..aku just call her yat jew...dia nih designer masa kat LS dulu..skrg pun still buat jobs yg sama tapi kat new office...
Masa kat office lama dulu...aku ngan dia mmg kurang bercakap sgt..sbb dia nih lain dept..tp x sangka lak...pas masing2 benti keja kat LS tu...aku akrab lak ngan dia..
yat ni dah ada 2 org anak yang comei2 macam dia..aku rapat ngan anak nya yg bernama harnania...lagi sorang anak dia tu...aku x berapa kenal sgt..namanya pun aku x hengat...

i wish u luck what eva u do...yat...go go cayo!!!!
kita MaSiH ada peluang yg cerah..betoi ark???
p/s: entry ni khas untuk dirinya
SurYati Bt mOhd NoR...

4 ulasan:

sabrinaabubakar berkata...

alahai..ingat lom kwen lagi rhupenya dah ada anak 2 lagi..hihihi

daela berkata...

dia dah kahwin..tp still maintant ye x....????

sabrinaabubakar berkata...

tulah..dasyat sungguh..kalau lah ai can be that..hihihi..ni anak lom ada body dah gedebummm..hihihi

daela berkata...

sabrina...ada yahoo mail x..?klu ada,add sy kat daela123@yahoo.com.my...thank u...