For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 31 Oktober 2008

cendol2..


adik2 ku bertungkus lumus meng-add pulut, kacang merah yg beso2,cendol dalam tu..

heri my neighbour(green guy),my bro 'adik'(light green), my bro 'arol'(black)

ha..kan aku dh kata...weekend ari tu...kebusy-an melanda ...
ni lah gerai yang menghidangkan guest2 cendol yang abah aku buat untuk famili pak Imam ri tuh..

sungguh ketired-an datang pas majlis tu..tp, puas gak...sebab, rata2 guest puji sedap..
ho...klu aku x salah dengar ari tu...kad jemputan WALIMATULURUS telah di edarkan sebanyak 2000kpg..wo...yang datang pun mmg ramai..

khemah makan jer...ada 8.. tapi aku x sempat nak snap pun...sbb aku sibuk tlg bebudak ni cedok air santan..kebetulan pulak weather mmg hot masa tu...laku sgt warong cendol percuma tu..

ai tot x habis...tp...syukur, habis seperti yang di rancangkan...




4 ulasan:

* ayu * berkata...

alhamdulillah...
habis ek?

nak skets??
uhuk uhuk!!!
batuk2 leh belasah cendol x?

daela berkata...

haah...abis cik ayu...lain kali kita buat lg..ok??

WOW power leveling berkata...

Not bad! I will come back to read more soon

daela berkata...

wow power leveling-
thanks my dear...silakan...