For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 24 Julai 2008

Kasut.......




Cantik kan kasut-kasut ni...walau berape RUNCING
tapaknya..walau berapa MAHAL harganya...SYOK
lagi aku gunakan kasut-kasut biasa.. (selipar JEPUN)
oppsss.....maaf orang JEPUN...

Mak aku selalu bising sebab aku ni ada habit yang mana-mana PEREMPUAN juga suka iaitu..BELI KASUT dan buat KOLEKSI KASUT.Bilik aku dah hampir penuh dengan MMA jenis kasut..Ada yang MURAH, ada gak yang x berapa mahal..paling aku sayang BOOT yang aku beli 5 TAHUN lalu..masih cantik..masih kelihatan BARU..sebab aku sayang nak gunakan selalu..
(tu sebab nampak baru.)
Harganya...x perlu la nak aku ceritakan ye...hehehe..sekarang ni aku tengah gila-gila kat satu kasut yang terpampang di KLCC..
NINE WEST(cantik tau...) tak per...klu ada JODOH ngan kasut tu..aku masukan kat dalam blog ni..tapi..KOrang jangan cerita kat MAK aku...nanti dia MEMBEBEL sepanjang hari sebab beli kasut BARU..
p/s**walaupun aku ada banyak kasut...tapi bila aku g kerja naik moto...makanya..aku hanya guna selipar cap ayam juga...hahaha..
(sebab susah nak start moto klu pakai kasut TUMIT TINGGI)
aku dah bagi sebab..korang bila lagi...????

4 ulasan:

rosmona berkata...

yg kaler purple tuh seksi la..nak satu boleh..?

daela berkata...

kaki kita ni 1 saiz ka...?

rosmona berkata...

org saiz 6..akak saiz baper?

daela berkata...

akk saiz 7 la...