For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 25 Julai 2008

Eternityku PECAH...


Sakitnya hati "kecik" aku ni pagi-pagi lagi tadi..Mana x nya..perfume kesayangan aku jatuh dan pecah pagi td..Hangin betul aku tadi..Perfume tu terjatuh sewaktu aku nak 'off' plug handphone..

Dalam banyak-banyak yang tersusun kat situ,dia gak yang terjatuh dan pecah dulu , sebab aku x sempat nak selamatkan dia lagi..FRUST sangat aku pagi tadi..Mana taknya...baru ja Aku teringin nak tambah KOLEKSI perfume yang baru...dah pecah se"BOTOL"

Dan hari ni, aku terbawa-bawa kemarahan aku kat umah tadi kat offc...teruk betoi aku rasa diri aku ni..Tp aku masih mampu kawal EMOSI kemarahan aku...sebenarnya aku marahkan diri sendiri...x libatkan orang lain pun.

"wa.....wa......" hati kecil aku menagis tadi...sape nak tolong belikan untuk aku...????
REZA nagn VIVIAN dah x keja kat CK lagi...Tp aku ada LC...LC boleh tolong beli x...?
"LC tolonggggggggg..................................."

p/s** "LC tu kan under TOMMY... boleh ke? "bisik hati ku....?

1 ulasan:

rosmona berkata...

tu lah...tangan tu tak bedung kecik2...kan dh pecah..