For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 19 Oktober 2012

Designer Porsche tak tido siang malam.. Betul ke???

Haiiii....Assalammualaikum..
Woahhhhh.. Rindu aku kat blog weii.
Dah lama gila jejari aku tak menaip blog sekarang ni.
Yang aku tau.. Sekarang ni hari2 type address.

Mesti korang rindu tulisan merepek aku kan kan???
Baik cepat mengaku...!!!!
Sebenarnyakan, aku banyak benda nak tulis kat blog.
Well korang tau je lah.
Aku kalau kata atau lebih afdalnya menulis, memang semua separuh jalan.
Tak pernahnya aku sempat habis bercerita or membongak korang!!
Betul!
Mood nak bercerita ada..
Tapi sibuk.
Mood nak menaip ada..
Tapi abam den ajak dating pulop!
Tu la semua story tergantung je kan!!

Aku tengok blog orang sana sini hari hari update.
Blog aku yang aku tulis masa raya tempoh hari pon belom beralih yer kan???

Ok.
Td aku dah type panjang lebar sebab mood aku tengah marah marah sayang malam ni.
Tapi aku delete lah.
Macam tak best pulak.
Sekali sekala update blog dok maki hamun org pulak.

Sejuk betul malam ni kan.
Ke...tiap tiap malam sejuk lately ni??
Maklumlah sekarang musim hujan di waktu petang membawak sampai malam..
Hari tu, masa aku tengah balik dari kerja, ada satu pemandu kereta ni membuat perangai hampeh macam sibai.

Ok si pemandu angkuh bawak kerta Porsche. Sapa tak rasa kembang punggung kan??
Bawak porsche paling latest.
Aku tak ingat pulak apa nama speck nya.
Yang pasti warna putih no plat Begin with P.

Tinted kereta usah cakap lah kan
Hitam sehitam hitamnyalah.
Lepas pulak JPJ kan. Pelik aku kat situ.
Aku kalau bawak moto selalu rasa nyawa dihujung tanduk.
Sebab sekarang pemandu kereta bukan reti nak bagi signal ke tak kan.
Huiiii...seram!

Aku tengah steady membawa moto kapcai aku pulang kerumah tiba tiba sebuah kereta porsche ni membelok ke kanan tanpa memberi signal masuk kekanan.
Terus dapat middle finger walaupun aku budget pemandu tu tak nampak.
Then jalan mula stuck kat terowong uptown tu.
Pemandu yang angkuh itu sekali lagi membuat cibai kat kereta sebelah dengan memotong tanpa memberi signal kesebelah kiri.

Piiiiiinnnnnnnnn... Pemandu bangang itu mendapat hon percuma yang panjang dari kereta itu.
Punyalah jakun bawak kereta.
Penatlah designer porshce tak tido siang malam memikirkan bagaimana cara yang terbaik mengunakan signal agar pemandu boleh menggunakan signal ketika hendak memotong kan??

Aku kalau bawak proton pekak uda, sure aku buat hati kering jer.
Kamu langgar aku.. Kamu rugi.
Itu jer caranya nak mengajar orang sombong bongkak nih.
Huh..aku emosi lah dengan pemandu macam gini.

Kitorang yang bawak moto ni bertarung dan bergadai nyawa untuk mencari rezeki.
Orang yang mampu pakai kereta mewah langsung tak memikirkan perasaan kitorang ni.
Ikut suka hati jer..
Mungkin dorang tak pernah terpikir untuk menjadi susah macam penunggang motosikal kapcai macam aku.

Kepada semua penunggang motosikal nak nak perempuan tu.. Berhati hatilah yer..

Oklah. Aku nak tido dah ni.
Jumpa lain kali.. Babai!!!




Tiada ulasan: