For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 3 Jun 2011

Quick Up date


Morning Yaww!!!
Assalamualaikum...ini yang lebih afdal kan...:)

Mental tak korang tengok pict fish eye editing by aku?
Aku tak da DSLR jadi...photoscape gak aku godam.
an an?
Sekejap jer dah hari Jumaat.
esok Sabtu & Ahad, lepas tu keje balik.
Ehem..Ahad ni aku nak hadiri majlis perkahwinan.
Nanti, kalau double up rajin aku hapdet kan untuk tatapan korang.
Ada ker..orang yang baca kan..?
Tapi...terima kasih sebab sudi baca cerita duka lara tu ya..
Tak sangka ada yang sudi baca.
Rasa syok sendiri pulak.eh..tak!!!
Thanks again.

Hari tu aku ada cakap nak masak ikan kembung masak asam pedas kan..?
U know what??? aku dah berjaya buat petang semalam.
Best betul...1st time buat asam pedas.
Lagi mengarut aku masak asam pedas Ayam jugak.
Aku selalu gak terbaca dalam blog blog masakkan.
Macam best jer kan?
Sekali try semalam...Abam hanya makan ikan jer.
Tak mo dia masakkan mengarut tu katanya.
Aku..belasah ajer kan.
Rasa...ermmm...macam mana nak cakap ea..?
Rasa macam asam pedas lah. beza nya ayam...bukan ikan.
Lepas tu aku goreng kunyit ayam dengan bunga kobis & lobak merah.
Sayur pulak salom.
Alamak..sebut pasal salom ni kan...sorry la bro,
Hari tu aku cakap nak updates gambar kan...tapi mlm tadi..
terhabiskan pulak.
Lazat gila makan ulam bersama kuah asam pedas.
Adoiyaii..syok sendiri lah aku kan..?

Nanti senang senang aku tulis resipinya.
ok...quick up dates for this friday morning...:)

Tiada ulasan: