For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 13 Mei 2015

Bunga oh bunga...Untuk wedding Cik Neena


Assalammualaikum wbt, salam sejahtera.
Haaa...mood gembira menulis blog sudah kembali.
First sekali nak ucapkan pada team Zalora sebab sudi memberi kepercayaan aku menulis
sepatah dua kata untuk mempromote Online Stores dorang. Terima Kasih daun keladi.
Lain kali jemput lagi yaaa...

Ok, cerita pasal bunga ni, cousin aku si Neena dah mendirikan rumahtangga 02.05.2015 yang lepas.
Dia meminta aku membuatkan bunga tangan.
Macam biasa, dah kau suruh aku pilihkan bunga kan..
Aku dengan gembira memilih bunga idaman aku & Abam.
Ada kitorang kisah?
Kebetulan pulak minggu tu kena cuti panjang, bunga kat kedai tu dorang order sikit je.
Kena book dulu then amik keesokkan hari nya... eiiiii apa apa jelah.
Neena nak aku buatkan 2 bunga tangan. Satu untuk nikah & satu lagi untuk bersanding.

Aku sampai pakai glove lah.
Duri bunga rose ni semua tajam tajam & panjang panjang.
Tapi...tetap jugak terkena.


Jari comel tu bukan jari aku.
Baru aku tahu...selama ini Abam pandai gubah bunga.
Aku gubah confirm cincai boncai.
Dia yang tolong susun kan.
Walaupun tak sebulat bunga tangan orang lain kan?
Yelah...Aku ngan abam just tolong tolong jer...


Haaaa... inilah hasilnya. Pengantin kat Sepang tu, tak sabar.
Tak menyempat yempat mintak gambar. Hahaahahahahaha..
Memula kengkonon nak surprise pengantin. Sudahnyaaaa... hantar gak la gambar kan.
Kang pengantin tak dapat tidur lena... hihi


Yang warna putih untuk nikah.
Yang warna pink untuk bersanding.
Yang warna purple adalah balance.
Disebabkan time Neena ni menikah adalah selepas GST 6%.
Maka charge beli bunga pun kena Gst jugak.
Kedai yang kenakan Gst tau.
Hurmmm...

Oklah, nanti senang senang, aku update gambar dorang pulak.
Pada pengantin,

" Anyah ucapkan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat & Saling hormat menghormati pasangan. In shaa Allah di berkati."


xoxo,

Anyah a.k.a Daela.


Tiada ulasan: